11 September 2009

NEW MOON TRAILER LEAKED..

Well, someone saw Sorority Row and filmed the second New Moon trailer. And because they are such huge fans, they posted it on YouTube for all the world to see! *does happy dance*I must say, this looks like it is going to be much better than Twilight (THANK GOD!!). Heck, even some of the acting from the first cast looks improved. But wtf is with Alice looking like an old woman..wait, she is like old enough to be Bella's grandmother... CGI wolves ooooh! But, I really cannot wait to see Michael Sheen as Aro; not to mention those oh so smexy Wolf Pack..*thud*





Mad courtesy and props to Twilight Sisterhood for the tip :)

And if the copyright blowholes at Summit have removed the video...

That means you have to wait till Sunday at the MTV VMA's. Personally, I'm going to be watching the season finale of HBO's True Blood ..Go Team Eric!!!

10 September 2009

What Were You Doing.....

.....The day the World Trade Centers fell?



Tomorrow is the eight year anniversary of the day our modern world stood still. The day people from all walks of life perished. Commonly referred to as 9/11, September 11th, 2001, to quote Franklin D. Roosevelt, is "the date that will live in infamy". I use this quote because this was my generation's Pearl Harbor. My great uncle fought in World War II. I remember stories he used to tell us of those times. Both he and my grandfather could remember exactly what they were doing when the news came across the radio announcing Japanese armies had struck. On that day, lives were unnecessarily ended to prove a point to our nation that we are not indestructible; that we are not mighty and that we too like the Berlin wall, can fall.

The horrible events of that day will forever live in our minds and have changed the world as we know it. We have colored terror alerts and the infamous Privacy Act which gives the government the right to spy on our citizens. We also have increased security measures at airports (although, I do not like looking at stranger's ugly toes while going through the security gates).

Our lives have changed but has the way we think changed as well? What did the attacks on the Trade Center and the Pentagon teach us? What did those brave people who risked their lives teach us trying to prevent another airplane from striking another place? We live in an era when the mere utterance of disapproval sends the government running. We also saw an outporing of solidarity from all Americans, breaking color walls down; even if it was for a short period. But we also saw our nation's first minority President elected last year. Progress is slow, but some is better than none.

But, as the years went on, things, in my opinion, went back to normal...

What was I doing that day? Getting ready to leave the house. I was watching the Today show when the coverage of the plane hitting the first tower was shown. I saw, as many others did that morning, the second plane hit the 2nd tower. When I first heard about it, I thought it was an accident. A plane went off course and had a dreadful accident. But when the second tower was hit, I knew this was no mere coincidence. I called my mother and she was told like everyone else, to evacuate downtown Chicago. I then tried to call my friend in NYC to see if her family was ok. Calling out of NYC was easier than calling in.

I also knew her brother and sister-in-law worked in the Trade Centers as well. My prayers went out to her and them. And when the news came out, we all cried for those lost.

So I ask you,

What were you doing that fateful day? How has it changed you?

100Monkeys Show Review

I know I am behind on postings, so bear with me:)

I went to see 100Monkeys at Lucky Strike last month and all I can say is AMAZING! This topped off what was an already awesome weekend. My friend Lisa and I also attened the Barnes & Noble autograph signing in Novi, MI earlier that day (see this post for pics from meeting the guys).



So, after waiting in the rain and heat, we were allowed inside to cool off and eat, then re-line up back outside to enter the upstairs. Opening up for the guys were The Stevedores and Drew & the Medicinal Pen. Both bands were awesome, especially The Stevedores. 100Monkey man Ben Johnson did double duty that weekend. Not only playing with 100Monkeys, but also with The Stevedores. I developed a new respect for this man!!

I got a chance to speak with Ben G. for a bit and totally the coolest guy ever..*fist bumps*

The guys performance sans Jackson was amazing. A totally unique and different energy. Also, we heard more of Jerad singing 'Thank You' and since Ben J was pulling double duty, the audience sang 'The Monkey Song' and 'Twenty To One' (both songs by Spencer Bell :). The night before, Ben G forgot a verse from 'Twenty To One', so when asked should he sing it, I yelled out, "NO!" lmao. Needless to say all eyes were on a ducking me!

My feet are still slightly traumatized by an attack from Dan Graupner aka Orson Brawl (he apologized this past week! I love ya DAN! :) ).

The funniest moment of the show, an improv song called 'Pineapples and Love Apples'.. But I swore I heard 'cum' apples.. ROTFLMAO!

Overall it was an awesome show! I do hope to see them again with Jackson soon . Oh and btw, Uncle Larry is a vessel of awesomeness!

Jerad's cool too, but um yeah I can't travel like that! lol

Below are a few pics I took at Lucky Strike. If You want to use, contact me first :).
One of my absolute fave pics I took that night.. Graupner!! :)

Pineapples and Love Apples....

Graupner & Uncle Larry!

Missy, Drew and Anna of Drew & The Medicinal Pen

Stevedores!!


Till the next post...

ME!

09 September 2009

The Power of Social Networking

As some already know, I'm on Twitter.

But before Twitter, I was on Myspace. Before Myspace, I was on Facebook. The thing I love most about social networking sites is that I can re-connect with friends I've lost touch with throughout the years. Case in point, friends of mine I hadn't seen since Kevin Richardson was a Backstreet boy, found me on FB & Myspace! Cool huh. Then there are those I went to high school with and college. A few exes too lol. But, connecting with these people made me remember all the good times had. Although some memories form h.s. they can keep.. lol

Not to mention new friends I met throughout my travels and other things. I think social networking has its advantages. And a crap load of disadvantages. Like I don't want to be followed by spammers and porn bots on Twitter, so I block. Perverted men on Myspace... I reject their friend request. People on my Fb I only accept if we have:

  1. Mutual friends
  2. Met in person before
  3. Have a common interest
  4. Networking/Jobs
  5. I knew them from a previous life.. lol
As of right now, I have a nice group of people I keep in contact with. And as my interest grow, so does the list.

OMG

Did you miss me?

Oh come on.. You know you did! LOL

We are less than 90 days away from the release of New Moon and with Eclipse being filmed, the frenzy has not died down. And judging from all the pap pics I've seen recently, it is getting hot in Vancouver!

No not sexually.. (although Robsten lovers would LOVE that!)

Set stalking has resumed and Twitter is a blaze with set pics and cast locals. I wonder do these gals ever quit (the stalking ones)?

Did I mention I met some awesome people last month in Michigan? Did I also mention I met 100Monkeys as well (sans J-Action)? Did I mention that I rock socks? LOL Did I also mention that Lucky Strike has an awesome club area?? OOOOOOh!

Don't believe... See the proof kiddies..

Oh and my hair was all kinds of messed up by the end of the night.. Sweat and humidity are not my BFF's! LOL


J Rad aka Jerad Anderson & Me (I will travel if ya pay me.. LOL)

The awesome.. Ben J aka Ben Johnson :) I have mad respect for him :)

Ben G aka Ben Graupner.. (note to self: Don't pull a Graupner..LOL)
Ooh we're both all gums!

See, I so rock socks off Monkeys yo! LOL Just missing one signature... Oh Jackson... LOL

Myself & the Man.. The Myth.. The Legend.. Uncle Larry :)
taken at the Spencer Bell Legacy Show

Yeah I know, I'm soo behind in posting.. But you love me anyways.. right?? lol

Oh and also, Check out this montage I made, with a little help from my friends, of course.. :P

video

Oh and btw, this vid is also up on my You Tube channel XxGallifreyRejectxX . There will be more 'Amandah' vids up soon, as well and whatever I feel like putting up there.. lol, But in the mean time, rate, comment on my channel.. :)

Ok..Till the next post...

ME!!!

p.s. I have this awesome pic I took with Dan Graupner aka Orson Brawl, but because I love me some Dan, I ain't posting it :) hehee